1.6.
" Незручні " властивості характеру обдарованих дітей:
Поведінка
Нудьгує
у виконання рутинних завдань, відмовляється робити домашні завдання без
ускладнень.
Не
цікавлять подробиці , здає невиконану роботу.
В
невідповідний час жартує або каламбурить
Відмовляється
визнати авторитет, не пристосовується , є впертим .
Важко
переконати його перейти до іншої теми.
Емоційно
чутливі - може бути перебільшеною реакція , швидко гнівається , якщо не пощастить
, може почати плакати .
Існує
схильність до домінування над іншими.
Часто
не підтримує ідею або значення, які висловлюють інші діти або вчитель.
Самокритичні
, нетерплячі до невдач .
Критичні
по відношенню до інших дітей та вчителів
Основною проблемою обдарованих дітей є
нудьга. Тому в дитячому садку і в школі можна ізолювати їх від інших . Деякі
обдаровані діти молодшого шкільного віку протягом короткого часу відмовляються
йти до школи. Якщо з обдарованими дітьми , нічого не робити , щоб зменшити їх
нудьгу і більше їх навантажити , вони можуть стати так званою тихою
водою. Це ті діти , чиї результати не відповідають їх можливостям .
1.8. Особливості креативного мислення обдарованих
і талановитих дітей.
Обдаровані
і талановиті учні це :
Відмінні
мислителі , здатні генерувати ідеї , прогнозувати результати або передбачити зв’язки
з іншими можливостями .
Флексибільні
мислителі , здатних використовувати різні альтернативні підходи до вирішення проблеми
Оригінальні
мислителі , які шукають нові , незвичайні , нетрадиційні асоціацій і комбінацій
доступних інформаційних матеріалів.
Здатність
бачити зв'язок між здавалося б зовсім незв'язаних об'єктів або ідей та фактів .
Ретельні
мислителі , які створюють нові ідеї, кроки рішення , відповіді та інші додатки
до основної ідеї , ситуації або проблеми.
Властиво
отримувати насолоду від труднощів і отримують силу при вирішенні проблем.
Хороші
мислителі , які можуть легко створювати гіпотези на питання "а
що, якщо" .
Часто
усвідомлюють свою імпульсивність і раціональність , і показують емоційну чутливість.
Надзвичайно
великий інтерес до об'єктів , ідей , ситуацій або подій.
Фантазери
і можуть собі уявити.
Часто
з хвилюванням заперечують інших звинувачення
Чутливі
до гарного їх притягують естетичні цінності
2. Що таке обдарованість? Різні підходи
-
1. Видатні можливості
інтелекту IQ
≥ 135-40
-
2. Великі досягнення в
навчанні «Відмінники»
3.
Високо розвинуті творчі здібності ( Велика кількість творчих та оригінальних ідей)
Коментарі
Немає коментарів:
Дописати коментар