Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

понеділок, 24 листопада 2014 р.

Обдарованість



1.6.         " Незручні " властивості характеру обдарованих дітей:
*    Поведінка
*    Нудьгує у виконання рутинних завдань,  відмовляється робити домашні завдання без ускладнень.
*    Не цікавлять подробиці , здає невиконану роботу.
*    В невідповідний час жартує або каламбурить
*    Відмовляється визнати авторитет, не пристосовується , є  впертим .
*    Важко переконати його перейти до іншої теми.
*    Емоційно чутливі - може бути перебільшеною реакція , швидко гнівається , якщо не пощастить ,   може почати плакати .
*    Існує схильність до домінування над іншими.
*    Часто не підтримує ідею або значення, які висловлюють інші діти або вчитель.
*    Самокритичні , нетерплячі до  невдач .
*    Критичні по відношенню до інших дітей та вчителів
Основною проблемою обдарованих дітей є нудьга. Тому в дитячому садку і в школі можна ізолювати їх від інших . Деякі обдаровані діти молодшого шкільного віку протягом короткого часу відмовляються йти до школи. Якщо з обдарованими дітьми , нічого не робити , щоб зменшити їх нудьгу  і більше їх  навантажити , вони можуть стати так званою тихою водою. Це ті діти , чиї результати не відповідають їх  можливостям .
             1.8.  Особливості креативного мислення обдарованих і талановитих дітей.
Обдаровані і талановиті учні це :  
*    Відмінні мислителі , здатні генерувати ідеї , прогнозувати результати або передбачити зв’язки з  іншими можливостями .
*    Флексибільні мислителі , здатних використовувати різні альтернативні підходи до вирішення проблеми
*    Оригінальні мислителі , які шукають нові , незвичайні , нетрадиційні асоціацій і комбінацій доступних інформаційних матеріалів.
*    Здатність бачити зв'язок між здавалося б зовсім незв'язаних об'єктів або ідей та фактів .
*    Ретельні мислителі , які створюють нові ідеї, кроки рішення , відповіді та інші додатки до  основної ідеї , ситуації або проблеми.
*    Властиво отримувати насолоду від труднощів і отримують силу при вирішенні проблем.
*    Хороші мислителі , які можуть легко створювати гіпотези на питання   "а що, якщо" .
*    Часто усвідомлюють свою імпульсивність і раціональність , і показують емоційну чутливість.
*    Надзвичайно великий інтерес до об'єктів , ідей , ситуацій або подій.
*    Фантазери і можуть собі уявити.
*    Часто з хвилюванням заперечують інших звинувачення
*    Чутливі до гарного їх притягують естетичні цінності
       2. Що таке обдарованість? Різні підходи
-         1. Видатні можливості інтелекту IQ ≥ 135-40
-         2. Великі досягнення в навчанні  «Відмінники»
3. Високо розвинуті творчі здібності ( Велика кількість творчих та оригінальних    ідей)
Коментарі

Немає коментарів:

Дописати коментар