Розробки
відкритих уроків,виховних годин, виховних заходів
Клас
|
Тема
|
Мета
|
8
|
Періодичний
закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Будова атома.
|
Узагальнити,
систематизувати та поглибити знання учнів
з теми; стимулювати
пізнавальну активність учнів, розвивати їх творчі, здібності, інтерес до
вивчення хімії, удосконалювати вміння
працювати з ІКТ, спонукати логічно
мислити та висловлювати свої думки; вчити застосовувати знання на
практиці та здобувати їх
самостійно;
|
9
|
Вплив
етанолу на організм людини
|
Підвищити рівень поінформованості
підлітків з проблемами, пов'язаними з алкоголем, профілактика поширення та
вживання алкоголю, пропаганда наукових знань щодо проблем алкоголізму,
вироблення активної життєвої позиції та розвиток навичок, що запобігають
вживанню алкогольних напоїв.
|
5
|
Знання потрібні для життя,
для України майбуття
|
Формувати в
учнів інтересу до навчання, уміння здобувати знання;
розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати патріотизм, бажання приносити користь для країни.
|
5
|
Родина,
родина
|
Розширювати знання дітей про своїх
найдорожчих людей: маму й тата. Формувати в них уявлення про те, що батьки
піклуються про свою дитину. Виховувати почуття любові до рідних, бажання їм
допомагати, спілкуватися з ними, приносити їм радість.
|
9
|
Застосування
метанолу, етанолу, гліцерину. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм
людини.
|
Навчити
учнів наводити приклади застосування метанолу, етанолу, гліцерину. Розширити
вміння учнів встановлювати причинне - наслідкові зв'язки між складом,
будовою, властивостями та біологічними функціями цих сполук. Систематизувати
та закріпити знання основних теоретичних питань; розширити вміння учнів
працювати в групах , працювати з додатковою літературою. Розширити і
поглибити уяву учнів про шкоду алкоголю на організм людини, соціальним і
екологічним злі алкоголю. Виховати активну життєву позицію учнів, внутрішню
антипатію до алкоголю, активних громадян України.
|
5
|
Свято
зустрічі птахів
|
Розширити і поглибити знання про
весняні явища за допомогою художнього слова, (приліт птахів.) виховати любов
до птахів, до природи, ознайомити з давніми народними звичаями зустрічі
весни.
|
8-11
|
Стенд профорієнтації
|
Формувати
готовність до свідомого вибору
майбутньої професії; сприяти створенню умов для соціального, професійного та культурного самовизначення особистості з подальшою його життєвою самореалізацією. |
8
|
Хімічні властивості розчинних основ
|
ознайомитися з основними фізичними
та хімічними властивостями основ, їх класифікацією та використання
|
8
|
Концерт присвячений
дню вчителя
|
|
6-8
|
Cвяткова конкурсна програма до Дня
захисника Вітчизни .
« Джентельмени удачи» (змагання
команд)
|
Привітати хлопців із днем
захисника Вітчизни; навчити бачити позитивні якості у кожній людині. Сприяти
тіснішому взаємозв'язку на рівні «Гімназія — сім'я» розвивати творчий
потенціал кожної дитини, допомагати реалізувати себе, свої нахили і здібності
у різних сферах діяльності і спілкуванні, формувати почуття колективізму,
гордості за своїх батьків, поваги до них і ровесників.
|
6
|
Подарунок - символ
поваги
|
-
ознайомити учнів з правилами етикету щодо подарунків, їх вибору та
оформлення;
-
сформувати вміння ввічливо приймати подарунки незалежно від, того сподобався
він вам чи ні;
-
виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність,
щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки.
-
формувати ціннісне ставлення до людей, себе
|
5
|
Хімічні явища
|
сформувати поняття про хімічні
реакції, з'ясувати ознаки хімічних реакцій і умови їх перебігу за
експериментальними даними;
Розвивати спостережливість та
уміння робити висновки;
формувати соціальну
компетентність;
виховувати наполегливість в
досягненні мети.
|
5
|
Людина – частина
живої природи
|
розширити
й уточнити уявлення дітей про природу і вплив на неї господарської, діяльності
людини; формувати навички самостійної роботи з додатковою пізнавальною
літературою; розвивати уміння вести пошукову роботу і сприяти вихованню
любові до рідного краю, почуття гордості за свою землю, бережливого ставлення
до природи.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар