Однією з умов широкого
ознайомлення учнів з розвитком та досягненнями біології, екології , хімії,
реалізацією природничої освіти є єдність класної, позакласної і
позаурочної роботи. Серед перечислених форм саме позакласна робота
базується на основі інтересу і самодіяльності школярів, краще сприяє розвитку
їх творчих здібностей
Згідно річного плану роботи школи та з метою розвитку творчих
здібностей учнів, у школі з 24.04.2017 –
28.04.2017 проводився Тиждень екології.
Мета: активізувати роботу вчителів біології, хімії, фізики
та географії ознайомитись з активними
формами роботи, вивчити методики викладання, проведення цікавих нестандартних
уроків, застосування інноваційних методів і технологій навчання, висвітлення
кращого досвіду вчителів, зацікавити і спонукати дітей до вивчення предметів
природничого циклу.
Тиждень екології в школі надає можливість вийти за межі стандартного
уроку і сконцентрувати увагу на основних теоретичних та
прикладних питаннях усього шкільного курсу. Протягом тижня учні мають
можливість перевірити свої знання та поглибити їх , не
менш важливою є можливість розвитку навиків спілкування
учнів при групових формах роботи. Школярі вчилися працювати
в команді та контролювати свою поведінку одночасно з активізацією
творчого потенціалу.
Під час екологічного тижня мною , як вчителем
хімії, були проведені наступні заходи:
9-ті класи – Квест-гра « Екологічний квест»
8-мі класи – гра «Знати та вміти»
10 клас – Презентація-гра « Екологічний квест»
6 клас – виховна година « екологічна гра «Людина і природа»
9-ті
класи проходили різні станції, де мали виконувати різні завдання ( спортивний
лабіринт, чорний ящик, далі,далі…, інформаційна компетентність) . За результатами гри перемогу виборов 9-М
клас .
8-мі класи вивчали хімічну лабораторію, проводили демонстрацію досліду,
приймали участь у конкурсах «хімічні-ясновидці»,
хімічна пантоміма, зашифровані слова, упізнай мене, вікторина « Назви хімічних
елементів». За результатами гри перемогу виборов 8-М клас .
10-тий клас показував свою
обізнаність в питаннях не лише з хімії, но і
з екології, біології. Учні були активними, показали гарні знання з
різних предметів.
Для учнів 6-М класу були
запропоновані завдання – Вгадай хто це і де
живе ? , чорний ящик, розшифрувати літопис, так чи ні і так далі. Учні
гарно справились с завданнями , цікаво провели час.
Загалом, тиждень був насиченим, цікавим, пізнавальним.
Найактивніші учасники були нагороджені гарними оцінками.
Дякую всім за
участь в заходах !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар