Пропоную матеріали для опрацювання з 22.04 по 03.05
1)Опрацювати параграфи 30-31
2) Заповнити друкований зошит ст.73-80
3) За відеоматеріалами заповнити ст.75 лабораторний дослід 4-6 . Фото вислати на вайбер або електронку
4) За відеоматеріалами зробити практичну роботу Практична робота 2. Фото вислати на вайбер або електронку
5) Зробити один проєкт (7-9) ст.54
6) Опрацювати матеріали до уроку
Солі відеоурок
Сіль плюс кислота
сіль плюс основа
сіль плюс сіль
7) Пройти тест мій клас ( до 03.05)
Хочу добавити ще стосовно закінчення навчального року. За рекомендаціями МОН ,підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Тобто, будуть враховуватися оцінки, які учні отримали до карантину в школі, а за результатами дистанційного навчання буде тематична оцінка, яка теж впливає на семестрову оцінку. Тому , контролюйте, будь ласка, чи ви все здаєте. Дякую!!!
8 М
8 Г
Відповіді до друкованого зошита
Коментарі
1)Опрацювати параграфи 30-31
2) Заповнити друкований зошит ст.73-80
3) За відеоматеріалами заповнити ст.75 лабораторний дослід 4-6 . Фото вислати на вайбер або електронку
4) За відеоматеріалами зробити практичну роботу Практична робота 2. Фото вислати на вайбер або електронку
5) Зробити один проєкт (7-9) ст.54
6) Опрацювати матеріали до уроку
Солі відеоурок
Сіль плюс кислота
сіль плюс основа
сіль плюс сіль
7) Пройти тест мій клас ( до 03.05)
Хочу добавити ще стосовно закінчення навчального року. За рекомендаціями МОН ,підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Тобто, будуть враховуватися оцінки, які учні отримали до карантину в школі, а за результатами дистанційного навчання буде тематична оцінка, яка теж впливає на семестрову оцінку. Тому , контролюйте, будь ласка, чи ви все здаєте. Дякую!!!
8 М
8 Г
Відповіді до друкованого зошита
Коментарі
Немає коментарів:
Дописати коментар