ВИСНОВОК
методичного об’єднання вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна
про педагогічну та методичну діяльність вчителя хімії
Дубенського
НВК «школа-гімназія» Рачинської Інги
Миколаївни
Рачинська Інга Миколаївна –
досвідчений, творчий вчитель, який досконало володіє методикою
викладання хімії, має системний творчий підхід до методичного забезпечення і відбору
дидактичного матеріалу кожного уроку, володіє знаннями змісту та структури шкільних
програм, підручників, методичних посібників з хімії, успішно використовує їх у практичній
діяльності, творчо підходить до методики організації роботи з підручником на уроці та в
самостійній роботі учнів; глибоко розуміє основи філософії освіти та її значення у вирішенні
найважливіших педагогічних проблем; має високий рівень професійної компетентності, вільно
орієнтується у вітчизняному законодавстві у сфері інноваційної освітньої діяльності та глибоко
розуміє основні вимоги відповідних нормативних документів; застосовує досягнення
педагогічної й психологічної наук при впровадженні інноваційної освітньої діяльності на
уроках хімії, має системні знання про педагогічні процеси та явища.
викладання хімії, має системний творчий підхід до методичного забезпечення і відбору
дидактичного матеріалу кожного уроку, володіє знаннями змісту та структури шкільних
програм, підручників, методичних посібників з хімії, успішно використовує їх у практичній
діяльності, творчо підходить до методики організації роботи з підручником на уроці та в
самостійній роботі учнів; глибоко розуміє основи філософії освіти та її значення у вирішенні
найважливіших педагогічних проблем; має високий рівень професійної компетентності, вільно
орієнтується у вітчизняному законодавстві у сфері інноваційної освітньої діяльності та глибоко
розуміє основні вимоги відповідних нормативних документів; застосовує досягнення
педагогічної й психологічної наук при впровадженні інноваційної освітньої діяльності на
уроках хімії, має системні знання про педагогічні процеси та явища.
Рачинська Інга Миколаївна -
ініціативний учитель, який володіє сучасними методами і
формами роботи, активно впроваджує інноваційні технології в педагогічний процес. Для її
уроків характерна комунікативна спрямованість форм і методів роботи. Вчитель веде уроки
організовано, раціонально використовує час.
формами роботи, активно впроваджує інноваційні технології в педагогічний процес. Для її
уроків характерна комунікативна спрямованість форм і методів роботи. Вчитель веде уроки
організовано, раціонально використовує час.
Інга
Миколаївна вважає, що одним із засобів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, який забезпечує засвоєння ними змісту навчання та досягнення мети при
розв’язуванні певних проблемних завдань, є компетентнісний підхід до вивчення
хімії. Тому основною компетентністю на своїх уроках формує комунікативну, яка
забезпечує набуття учнями вміння обговорювати проблеми, доводити власну
позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення
та адаптуватись у середовищі. Найбільш ефективними шляхами реалізації
комунікативного підходу до вивчення хімії є застосування вчителем Рачинською
Інгою Миколаївною інтерактивних методів навчання для розвитку креативного
мислення учнів.
Принципи
навчання, які використовуються вчителем
на уроці,- індивідуалізація і диференціація, які сприяють розвитку
самосвідомості учнів, формуванню у них критичного мислення. Через такі форми
навчання, як: лекції, бесіди, дискусії, взаємонавчання - вчитель використовує
такі методи: дискусія, евристична бесіда, робота з текстом; проекти, навчальні
комунікативні ситуації; рефлексія; інтеграція аудиторної та самостійної
діяльності; створення проблемних ситуацій.
В основі
педагогічної діяльності Рачинської Інги Миколаївни особистісно-орієнтоване
спілкування на уроці і процес навчання спрямований на вирішення креативного
навчання, ситуативного моделювання і технологій колективно-групового навчання
для забезпечення розвитку і саморозвитку особистості, формування її
комунікативних компетентностей і критичного мислення.
Вчитель
пропонує учням моделюючі вправи як комплексний вид пізнавальної діяльності,
реалізуючи навчальні, виховні та освітньо-розвивальні цілі навчання хімії. Практикує
створення проблемних ситуацій на уроці, поєднуючи загально-класні та індивідуальні
форми роботи. Наполегливу роботу проводить щодо навчального і методичного поповнення
кабінету хімії.
реалізуючи навчальні, виховні та освітньо-розвивальні цілі навчання хімії. Практикує
створення проблемних ситуацій на уроці, поєднуючи загально-класні та індивідуальні
форми роботи. Наполегливу роботу проводить щодо навчального і методичного поповнення
кабінету хімії.
Рачинська
Інга Миколаївна розробила систему алгоритмів розв’язування хімічних задач,
має власні напрацювання, зокрема: «Формування і розвиток критичного мислення» (вид.
Основа-2013р.), «Про урок у технології формування критичного мислення» (вид. Основа,
журнал «Хімія»)-2013р., «Цікаве про їжу» (вид. Учительський журнал on-line «Основа») -
2013 р., «25 варіантів перекусити з користю», (вид. Учительський журнал on-line
«Основа») - 2013 р., «Силікатна кислота. Силікати. Поняття про будівельні матеріали»
(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-2013р., «Значення пристосування організмів
до умов існування. Поведінка рослин і тварин» (вид. Учительський журнал on-line
«Основа») - 2013 р., «Дидактичні картки до вступних уроків природознавства (5 кл.) (вид.
«Шкільний світ» , е- Біологія, № 5), 2012р. «Значення пристосування організмів до умов
існування. Поведінка рослин і тварин» до уроку природознавства (6 кл.) (вид. «Шкільний
світ» , е- Біологія, № 5) – 2012р, Вплив етанолу на організм людини.» (вид. Учительський
журнал on-line «Основа»)-2011 р., «Глобальне потепління» (вид. Учительський журнал
on-line «Основа»)-2011 р., «Нітрати – токсичні речовини» (вид. Учительський журнал
on-line «Основа»)-2011р.,«Жири»(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-
2011р.,«Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Алгоритм
реалізації проблеми» (вид. Конкурс-ярмарок педагогічної творчості)–2014р., «Розвиваємо
обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. І частина.» (вид.
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості )– 2014 р.,«Хімія в побуті. Продукти харчування.
Харчові добавки. Е-числа. 11 клас.» (вид. Журнал «Хімія»), «Основа» № 13-14)–2014р.,
«Залізо, його властивості та застосування. 7 клас.( вид. Журнал «Хімія», Основа № 11-12)
– 2014 р.
має власні напрацювання, зокрема: «Формування і розвиток критичного мислення» (вид.
Основа-2013р.), «Про урок у технології формування критичного мислення» (вид. Основа,
журнал «Хімія»)-2013р., «Цікаве про їжу» (вид. Учительський журнал on-line «Основа») -
2013 р., «25 варіантів перекусити з користю», (вид. Учительський журнал on-line
«Основа») - 2013 р., «Силікатна кислота. Силікати. Поняття про будівельні матеріали»
(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-2013р., «Значення пристосування організмів
до умов існування. Поведінка рослин і тварин» (вид. Учительський журнал on-line
«Основа») - 2013 р., «Дидактичні картки до вступних уроків природознавства (5 кл.) (вид.
«Шкільний світ» , е- Біологія, № 5), 2012р. «Значення пристосування організмів до умов
існування. Поведінка рослин і тварин» до уроку природознавства (6 кл.) (вид. «Шкільний
світ» , е- Біологія, № 5) – 2012р, Вплив етанолу на організм людини.» (вид. Учительський
журнал on-line «Основа»)-2011 р., «Глобальне потепління» (вид. Учительський журнал
on-line «Основа»)-2011 р., «Нітрати – токсичні речовини» (вид. Учительський журнал
on-line «Основа»)-2011р.,«Жири»(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-
2011р.,«Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Алгоритм
реалізації проблеми» (вид. Конкурс-ярмарок педагогічної творчості)–2014р., «Розвиваємо
обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. І частина.» (вид.
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості )– 2014 р.,«Хімія в побуті. Продукти харчування.
Харчові добавки. Е-числа. 11 клас.» (вид. Журнал «Хімія»), «Основа» № 13-14)–2014р.,
«Залізо, його властивості та застосування. 7 клас.( вид. Журнал «Хімія», Основа № 11-12)
– 2014 р.
Рачинська Інга Миколаївна ініціює
роботу творчої групи із впровадження інноваційних
технологій у навчально-виховний процес Дубенського НВК «школа-гімназія», яку очолює.
Бере активну участь в роботі методичного об’єднання вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна. Впродовж
2013-2014 н.р. і першого семестру 2014-2015 н.р. провела два майстер-класи на тему: "
озвиток креативного мислення учнів на уроках хімії» для вчителів міста, презентуючи власні
мультимедійні розробки.
технологій у навчально-виховний процес Дубенського НВК «школа-гімназія», яку очолює.
Бере активну участь в роботі методичного об’єднання вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна. Впродовж
2013-2014 н.р. і першого семестру 2014-2015 н.р. провела два майстер-класи на тему: "
озвиток креативного мислення учнів на уроках хімії» для вчителів міста, презентуючи власні
мультимедійні розробки.
В обласному конкурсі-ярмарку
педагогічної творчості (2014р.) були представлені посібники
Рачинської І.М. «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Алгоритм реалізації проблеми» (ІІ місце) і «Розвиваємо обдарованість. Організація роботи
вчителя з обдарованими дітьми». ЇЇ учні щорічно є переможцями і призерами ІІ етапу
Всеукраїнської олімпіади з хімії.
Рачинської І.М. «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Алгоритм реалізації проблеми» (ІІ місце) і «Розвиваємо обдарованість. Організація роботи
вчителя з обдарованими дітьми». ЇЇ учні щорічно є переможцями і призерами ІІ етапу
Всеукраїнської олімпіади з хімії.
Вимоглива, скромна, товариська, користується
авторитетом у колег, батьків, учнів.
Голова
методичного об’єднання
вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна
Л.М.Магель
Коментарі
Немає коментарів:
Дописати коментар