Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Висновок


                                         ВИСНОВОК
методичного обєднання  вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна
про педагогічну та методичну діяльність вчителя хімії
  Дубенського НВК «школа-гімназія»  Рачинської Інги Миколаївни
 
             Рачинська Інга Миколаївна – досвідчений, творчий вчитель, який досконало володіє методикою 
             викладання хімії, має системний творчий підхід до методичного забезпечення і відбору 
             дидактичного  матеріалу кожного  уроку, володіє знаннями змісту та структури шкільних 
             програм, підручників, методичних посібників з хімії, успішно використовує їх у практичній 
             діяльності, творчо підходить до  методики організації роботи з підручником на уроці та в 
             самостійній роботі учнів; глибоко розуміє основи філософії освіти та її значення у вирішенні 
             найважливіших педагогічних проблем; має високий рівень професійної компетентності, вільно 
             орієнтується у вітчизняному законодавстві у сфері інноваційної освітньої діяльності та глибоко 
             розуміє основні вимоги відповідних нормативних документів; застосовує досягнення 
             педагогічної й психологічної  наук при впровадженні інноваційної освітньої діяльності на 
             уроках хімії, має системні знання про педагогічні процеси та явища.
        Рачинська Інга Миколаївна - ініціативний учитель, який володіє сучасними методами і 
    формами роботи, активно впроваджує інноваційні технології в педагогічний процес. Для її 
    уроків характерна  комунікативна спрямованість форм і методів роботи. Вчитель веде уроки 
    організовано, раціонально використовує час.
Інга Миколаївна вважає, що одним із засобів організації навчально-пізнавальної діяльності  учнів, який забезпечує засвоєння ними змісту навчання та досягнення мети при розв’язуванні певних проблемних завдань, є компетентнісний підхід до вивчення хімії. Тому основною компетентністю на своїх уроках формує комунікативну, яка забезпечує набуття учнями вміння обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватись у середовищі. Найбільш ефективними шляхами реалізації комунікативного підходу до вивчення хімії є застосування вчителем Рачинською Інгою Миколаївною інтерактивних методів навчання для розвитку креативного мислення учнів.
Принципи навчання, які використовуються  вчителем на уроці,- індивідуалізація і диференціація, які сприяють розвитку самосвідомості учнів, формуванню у них критичного мислення. Через такі форми навчання, як: лекції, бесіди, дискусії, взаємонавчання - вчитель використовує такі методи: дискусія, евристична бесіда, робота з текстом; проекти, навчальні комунікативні ситуації; рефлексія; інтеграція аудиторної та самостійної діяльності; створення проблемних ситуацій.
В основі педагогічної діяльності Рачинської Інги Миколаївни особистісно-орієнтоване спілкування на уроці і процес навчання спрямований на вирішення креативного навчання, ситуативного моделювання і технологій колективно-групового навчання для забезпечення розвитку і саморозвитку особистості, формування її комунікативних компетентностей і критичного мислення.
Вчитель пропонує учням моделюючі вправи як комплексний вид пізнавальної діяльності, 
реалізуючи навчальні,  виховні та освітньо-розвивальні цілі навчання хімії. Практикує 
створення проблемних ситуацій на уроці, поєднуючи загально-класні та індивідуальні 
форми роботи. Наполегливу роботу проводить щодо навчального і методичного поповнення
 кабінету хімії.
Рачинська Інга Миколаївна розробила систему алгоритмів розв’язування  хімічних задач, 
має власні напрацювання, зокрема: «Формування і розвиток критичного мислення» (вид. 
Основа-2013р.), «Про урок у технології формування критичного мислення» (вид. Основа, 
журнал «Хімія»)-2013р., «Цікаве про їжу» (вид. Учительський журнал on-line «Основа») - 
2013 р.,  «25 варіантів перекусити з користю», (вид. Учительський журнал on-line 
«Основа») - 2013 р.,  «Силікатна кислота. Силікати. Поняття про будівельні матеріали» 
(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-2013р., «Значення пристосування організмів 
до умов існування. Поведінка рослин і тварин» (вид. Учительський журнал on-line 
«Основа») - 2013 р.,  «Дидактичні картки до вступних уроків  природознавства (5 кл.) (вид. 
«Шкільний  світ» , е- Біологія, № 5), 2012р.  «Значення пристосування організмів до умов 
існування. Поведінка рослин і тварин» до уроку природознавства (6 кл.) (вид. «Шкільний  
 світ» , е- Біологія, № 5) – 2012р,  Вплив етанолу на організм людини.» (вид. Учительський 
журнал on-line «Основа»)-2011 р., «Глобальне потепління» (вид. Учительський журнал 
on-line «Основа»)-2011 р., «Нітрати – токсичні речовини» (вид. Учительський журнал 
on-line «Основа»)-2011р.,«Жири»(вид. Учительський журнал on-line «Основа»)-
2011р.,«Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Алгоритм 
реалізації проблеми» (вид. Конкурс-ярмарок педагогічної творчості)–2014р., «Розвиваємо 
обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. І частина.» (вид. 
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості )– 2014 р.,«Хімія в побуті. Продукти харчування. 
Харчові добавки. Е-числа. 11 клас.» (вид. Журнал «Хімія»), «Основа» № 13-14)–2014р.,  
 «Залізо, його властивості та застосування. 7 клас.( вид. Журнал «Хімія», Основа № 11-12) 
– 2014 р.
        Рачинська Інга Миколаївна ініціює роботу творчої групи із впровадження інноваційних 
      технологій у навчально-виховний процес Дубенського НВК «школа-гімназія», яку очолює. 
     Бере активну участь в роботі методичного об’єднання  вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна. Впродовж 
    2013-2014 н.р. і першого семестру 2014-2015 н.р. провела два майстер-класи на тему: "
       
озвиток  креативного мислення учнів на уроках хімії» для вчителів міста, презентуючи власні 
     мультимедійні розробки.
   
              В обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості (2014р.) були представлені посібники 
              Рачинської І.М. «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. 
              Алгоритм реалізації проблеми» (ІІ місце) і «Розвиваємо обдарованість. Організація роботи 
              вчителя з обдарованими дітьми». ЇЇ  учні щорічно є переможцями і призерами ІІ етапу    
              Всеукраїнської  олімпіади з хімії.
  
    Вимоглива, скромна, товариська, користується авторитетом у колег, батьків, учнів.


Голова методичного об’єднання
     вчителів хімії ЗНЗ м. Дубна                                                   Л.М.Магель
Коментарі

Немає коментарів:

Дописати коментар