Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Інформаційна картка



                                       Інформаційна картка
                            учасника  другого (обласного) туру
                 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

1.  
Прізвище, ім’я та по батькові
Рачинська      Інга Миколаївна
2.
Фото конкурсанта
3.
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
Дубенський навчально –виховний комплекс «школа-гімназія», 35600, м. Дубно, вул. Пекарська, 16-А, 8 (03656) 4-32-85, 4-24-69
4.
Посада
Вчитель хімії та природознавства
5.
Педагогічний стаж роботи
10 років
6.
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст І кваліфікаційної категорії
7.
Звання
-
8.
Педагогічне кредо
Сперечайтеся, помиляйтеся, але, ради   Бога, розмірковуйте, хоч криво, але самостійно                                                                                 
                                                            Г.Е. Лессінг                                                                                                                                              
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Форми роботи: нетрадиційні уроки, мультимедійні уроки, хімічний турнір, урок-консультація, урок-дослідження
Технологія формування  критичного мислення ,
інформаційно-комунікаційні технології ,
технологія інтерактивного навчання
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
    Чи мріяла я бути вчителем? Якщо чесно - ні... Але коли прийшла працювати до школи, то згодом так захопилася, що зрозуміла: педагогіка - це та єдина наука, яка спроможна змінити світ! І чому б не прийняти участь в цьому благородному процесі?
Школа - найдивніша країна, де кожен день не схожий не попередній, де кожна ї мить - це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сваритися і витрачати час на порожнє, де кожен учень - це будівельник майбутнього, а значить всі жителі цієї країни відповідають за майбутнє. Де весь час треба квапитися, де весь час треба квапитися стати цікавим для людей, що оточують тебе, залишатися цікавим завжди, дарувати тим, хто оточує тебе, свою енергію, знання, уміння, квапитися  дізнаватися про нове, квапитися не запізнитися. Тому в цій країні уживаються лише найстійкіші, найтерплячіші, наймужніші, найщиріші, найвідповідальніші, найдобріші, найцікавіші і найдивніші люди. І називають їх вчителями.
        І я поспішаю. Я хочу. Я хочу бути жадібною до знань, вражень, подій, до всього передового. Хочу дивитися на світ широко розкритими очима. Хочу обрушитися всією своєю потужністю на неуцтво, підлоту, лицемірство. У тому житті, яке я обрала сьогодні  потрібно багато терпіння, мужності і стійкості. Дуже багато.
       Ось вже одинадцятий  рік я працюю в школі з дітьми. Це були роки пошуків, роздумів, розчарувань, коливань, відкриттів, які перевернули все моє життя. Сьогодні, упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що потрібне багато що зробити. Потрібне багато що знати в педагогіці, треба освоювати нові програми, вивчати нову техніку, читати енциклопедії, довідники, керівництво, здатне впливати на свідомість учнів. У цій різноманітності точок зору, позицій, підходів важливо вибрати потрібне її для себе, вибрати власну позицію. І я вчуся. Вчуся весь час.
11.
Посилання на блог
ingarac.blogspot.com

Коментарі

Немає коментарів:

Дописати коментар